Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпроси по ГТВ след 98

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпроси по ГТВ след 98

    Здравейте и честита коледа,
    за първи път пиша във форума, макар, че често го посещавам. Искам да питам: имам ГТВ 98 2000TS 155ps но от скоро при ряско подаване на газта(без значение дали е топла или загряла колата) оборотите и падат да 500 и чак тогава се форсирва. Някак си е тромава до 2500 оборота и тогава вече се отпушва. Градско когато е на втора или трета скорост без да подавам газ и около 2000- 2500 оборота, започва да сеца а при подаванв на гас плавно е все едно и натискам газта до края.
    - кажете ми каде се намира горивния и филтър.
    - десният ми мигач ту работи ту неработи. Когато неработи като натисна няколко пъти аварийните и се пуска.
    Благодаря ви предварително и много ще се радвам ако някои ми помогне и още по- вече ако аз успея да помогна някак.

  • #2
    Здравей,
    1. Алфата няма горивен филтър, а цедка
    2. Мигачите минават през бутона за аварийките, който пък се сваля със все централната конзола

    За проблема с оборотите, най-добре си направи комп. диагностика, за да не сменяш насляпо.
    GTV

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Vins Покажи съобщение
      Здравей,
      1. Алфата няма горивен филтър, а цедка
      2. Мигачите минават през бутона за аварийките, който пък се сваля със все централната конзола

      За проблема с оборотите, най-добре си направи комп. диагностика, за да не сменяш насляпо.
      Аз имам горивен филтър Но пък колата е 150 не 155кс..може там да е разликата.
      за диагностиката и аз подкрепям.
      Мигачите....имаш реле в ляво от волана под кора...трябва да се презапои ! И ще е идеално.

      Comment


      • #4
        и при мен е така на ниските обороти само че на газ,не е постоянно а повече като позагрее...мисля да сменя свещите като първи заподозрени...пак може и дебитомер после ако не се оправи ако го решиш първи проблема пиши.

        Comment


        • #5
          Мерси за отговорите колеги. Копчето на аварийните съм го свалял и е ок. Това реле за мигачите кое и каде точно е? Даите ми съвет каде да отида на комп. диагностика защото ходих на две места и не ми дава никакви грешки.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Tодор Баръмов Покажи съобщение
            Мерси за отговорите колеги. Копчето на аварийните съм го свалял и е ок. Това реле за мигачите кое и каде точно е? Даите ми съвет каде да отида на комп. диагностика защото ходих на две места и не ми дава никакви грешки.
            Релето за аварийни и мигачи е едно. Под кората която е до волана..пускаш аварийни и пипаш...ще се покаже
            Диагностика...за кой град за София в някой от клубните сервизи най добре

            Comment


            • #7
              колега какво стана реши ли проблема?

              Comment


              • #8
                Извинявай, че чак сега пиша ама нещо имам проблеми с влизането в акаунта ми. Както и да е. Не сам правил нищо по колата защото е студено, а и то аз сам си я бърникам. Кажете ако има някои надежден за диагностика около Ловеч, а то като цяло и до София ни се налага да хода често така, че и там става ама ако е за в рамките на деня. Установих, че един от проблемите е в една проста клапичка на маркуча за картерните газове, който е точно след дроселовата клапа. Позачистих я малко и сега оборотите (и колата като цяло) са по- добре.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Tодор Баръмов Покажи съобщение
                  Извинявай, че чак сега пиша ама нещо имам проблеми с влизането в акаунта ми. Както и да е. Не сам правил нищо по колата защото е студено, а и то аз сам си я бърникам. Кажете ако има някои надежден за диагностика около Ловеч, а то като цяло и до София ни се налага да хода често така, че и там става ама ако е за в рамките на деня. Установих, че един от проблемите е в една проста клапичка на маркуча за картерните газове, който е точно след дроселовата клапа. Позачистих я малко и сега оборотите (и колата като цяло) са по- добре.
                  Хайде сега почисти и дросела със един спрей (карбуратор чоук) + чист памучен парцал

                  Comment


                  • #10
                    И това правих, и нещо си intake box свалях и чистих, и дюзи,маркучи смених и май всичко, но колата не става както искам. По- добре е ама не както ми се иска. Даже и K&N въздушен филтър и сложих. Маи само диагностика ми остана.

                    Comment


                    • #11
                      Слез като чисти дросела, направи ли процедурата по адаптация на дросела?
                      GTV

                      Comment


                      • #12
                        Изпръскай си дебитомера
                        sigpic
                        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                        Comment


                        • #13
                          Здравейте,
                          как се прави процедурата по адаптация на дросела и как да изпръсква дебитомера?
                          Мерси за съветите и приятно посрещане не новата година!

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                            .... процедура за адаптация на здрава TS
                            90 секунди на контакт, без да пипате педала на газта -> 90сек. на положение OFF -> 90сек. на празен ход без включен климатик и без пипане педала на газта или включване и изключване на различни консуматори през това време...
                            Почистване на дебитомер с картинки - http://clubalfaromeo.com/forum/showt...F2%EE%EC%E5%F0
                            Last edited by Vins; d.m.y г., 16:22.
                            GTV

                            Comment


                            • #15
                              Здравейте и за много години!
                              Аз съм Тодор Баръмов но се наложи да си направя нов акаунт защото сайта всеки път ме караше да чакам на мейла нова парола. Както и да е. Намерих релето на мигачите и го оправих (за което ви благодаря за съветите) но и след адаптацията на дросела проблема със сецането и мощността си остана. Ще пиша ако намеря решение, а ако не -в София на диагностика.

                              Comment

                              Working...
                              X